8 mån kontrollen

Ja idag kl 11 så skulle vi till Bvc och kolla läget, jag måste ärligt säga att jag har varit lite orolig om vikten, men Camilla sa eftersom han redan är så aktiv så kan han inte öka jätte mycket heller, men han låg fortfarande över sin "normala" kurva med ett steg, så det är bara att forsätta som vi gör! Nu ska jag jobba på och få in en måltid med middag om dagen och ta bort amningen på dagen, så jag bara ammar morgon och kväll numera eftersom han blir större och större och kräver mer!
Han väger iaf 10,5 kg och 74 cm lång, lilla kille:) Allt var jätte bra med honom, han följde leksaken som hon testade honom med, han byter leksaken från en hand till den andra, stoppar in saker i munnen osv...Jag har dock upptäckt att han inte stoppar in leksaker DIREKT in i munnen som alla andra barn, han vill gärna först upptäcka leksaken med händerna och känna på den innan han stoppar in något....klurig liten kille där!
Natten igår var lite mammig, jag vet inte om han drömmer mycket nu eller om det är fler tänder pågång, men han var så ledsen i natt och ville inte skiljas från mig, usch jag känner mig så hjälplös när man har provat allt och inget hjälper! Men tillslut somnade han på mig och det gick bra, men jag har funderar hela dagen vad som gör att han blir så ledsen på natten??
På måndag så fyller min vackra syster år, helt sjuk vad tiden går fort! Så vi ska fira henne lite, så jag ska vara hos mamma i helgen för en utekväll med vackraste töserna väntar på lördag:)
Dags för middag lagning...mums:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0