Dykning

Han är så glad för simningen vi går på! Så nu har vi anmält oss till fortsättnings kursen med:) Måndag framöver är bokade för simning:) Han blir så trött efteråt och jag kan garanterad vila i minst 2 timmar efteråt:) Han nannar såååå gott efter simningen!
Denna vecka ska jag skicka in anmäla för förskola! Jag har valt tre stycken som passar oss utmärkt avståndsmässigt samt hört väldigt bra om dem! Han ska ju inte börja förrän i höst men man ska tydligen skicka 4-5 månader innan, så lika bra att jag får det avklarat! JAg kan bara inte förstå att det har gått så fort! Alban sa samma sak igår, att han fattade inte att tiden hade gått så fort förrän han skrev ut ansökningsblanketterna:)
Jag funderar lite på hösten och var och vad jag ska jobba med! Kanske dags att jag tar tag i att skriva ett bra CV först och börja söka jobb inom min yrke som jag pluggat till! Om jag börjar med att skriva ett bra Cv och börja söka lite smått så kanske något dyker lagom upp tills jag ska börja jobba! Ska ge mig på rekrytering och bemanningsföretag och bli medlem där så kanske man kan få lite hjälp därifrån:)
Nu ska ja börja rensa lite lådor, dåligt väder så man får sysselsätta sig här hemma!
Arlind sitter här med sin tandborste och kliar sin två tänder som är framme:)
Mina älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0