Hej!!!

Arlinds första firande av Kosovas självständighets fest blev lyckad i lördags! Han var nyfiken av all folk runtomkring samt varför man klappade så mycket! Lika bra att han väänjer sig från början hur vi albaner dansar och firar:) Han var med ett tag sen tog mamma och pappa honom med sig hem och la honom för natten:) Vi hade jätte trevligt:)
Söndagen spenderas hemma, och gud vad jag var trött! Såklart beslöt Arlind sig att vakna kl 8 för första gången någonsin, och just den morgonen vi behövde sova:( Men vi var snälla mot pappa, han fick sovmorgon den dagen:)
Så fort solen tittar ut så vill jag bara ut och gå med vagnen! Så söndagen tog vi en rask promenad i kylan:)
Våran 2 sovstunder fungerar utmärkt, dock vaknar han ju numera mellan 8-9 istället för 10-11:) så nu måste jag lära mig att lägga mig i tid!! tittar ut igenom fönstret och samtidigt som solen lyser så snöar d! Kom igen....usch vad jag längtar till sommaren:)
Idag ska vi till svärföräldrarna som åker till schewiez imor för Alban farmor har fått en hjärtinfrakt förra veckan, så dem ska dit och vara med henne hela veckan:) Så nu ska jag ta och äta något och göra mig iordning!
( Arlind och mamma på festen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0