I know

Jag vet, jag är dålig på uppdateringar!
Men jag har faktiskt en liten bambian som är överallt. Han klättra och kryper överallt! Så jag får inte en stund över att bara sitta och varva ner.
Igår åkte vi till mamma, alban skulle jobba kväll och syrran hade bjudit på middag idag så jag passade på att åka och inte sitta själv, så kan mamma leka lite me bambianen:) ( men ändå mammas BÄSTA)
Idag så var vi på stan me pappa och brosan och bara tog det lugnt faktiskt och handlade lite kläder till lill fisen. Åhlens hade rätt så bra rea i Ä-holm, baby bodysar för 19 kr! Alltid bra att ha extra hemma;)
Syrran bjöd på en fantastisk middag, jag är imponerad av hennes matlagningar! Varje gång vi är där och äter så fixar hon alltid god mat, och snabbt;) Kanske borde lära mig lite tricks...
Träffade söta Lousie idag:) Alltid lika fin i håret e hon iaf, hon e underbar annars men är så avundsjuk på hennes hår! *tänker på dig, o va stark:) tänk allt händer för en anledning)
Imor är det Köpenhamn förmodligen, om min morbror är hemma! Annars mys och slapphet hemma faktiskt!
Förresten, är det inte typiskt? varje gång man är hos mamma o pappa på besök så äter man massa gott! Jag som är så duktig på min hålla min diet och inte äta för mycket och skit saker, men när man är hos mamma så glömmer man bort allt och äter ihjäl sig på allt mamma erbjuder;) hmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Shota<3

awwi nä men kolla hans snygga tröja jag gillar den =)<3alltid godast hos mamma

2011-02-05 @ 13:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0