It´s love in the air

Kärlekens dag....finns inget bättre!
Men tyvärr är min lilla mys kille lite sjuk, då det kommer bli massa kärlek till honom idag:) I 2 nätter har han sovit med oss och varit lite kläning, så vi får besöka doktorn idag och lyssa på hans rostliga hals som blivit värre dessa senaste dagarna:( Så ingen simning idag nej!
Helgen har varit väldigt härligt. Hela lördagen tillbringades med min familj och min gudomliga prinsessa:) Nästa år så leker dessa små sötnoserna själva och busar....
Söndagen tillbringades lite på Ikea och sen lite med Albans familj. Det blir lätt så att för att alla ska hinna träffa Arlind så får man dela på helgen, lite här och lite där!
Så länge han är nöjd och glad så rullar allt på...
Just nu sitter jag och kollar på lite vagnar inför sommaren. Jag behöver en vagn som han både kan sitta i och sova ifall vi är iväg långa stunder, samt när vi åker till havet att han kan sova i vagnen osv....Får se om jag kanske kan fynda nån bra på Blocket....Annars får vi köpa en ny väl!!! O nästa bilbarnstol måste införskaffas....usch massa pengar bara springer iväg nu!!! ( får hoppas på att man får mycket tillbaka på skatten då;)
Måste avsluta, lillen vaknar
kramis...
Glöm ej rösta på honom nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0