My new ride:)

Usch usch snö, gud vad jobbigt! Känns som man går bak i tiden, eller jag hade en sån känsla idag hela dagen att vi e i dec månad eller nåt...Usch iaf!
Idag har vi myst med Molly mus och hennes underbara mamma ute i Ramlösa:) Alltid underbart och mysigt...och självklart att ha någon och prata ut med som går igenom exakt samma sak som en själv eftersom Molly är endast 1 dag äldre:) Tack söta vännen:)
Numera är vi bilägare till en BMW 525, och den är riktigt snygg:) Fick hem bilen igår ikväll och den var jätte fin, och vi är jätte nöjda! Dem kommer vi köra gott igenom Europa i sommar:) Hmmm vad vi längtar! Nu ska vi bara hitta en bra bilbarnstol till lillen och en liten och bra vagn som inte tar så mycket plats så är vi nästan redo för sommaren.
Imor är det dags för 8 mån kontrollen, och jag är så nyfiken så jag kan knappt vänta längre! Sist vi var där var han bara 6 måander gammal, då kunde han inte kryp eller sitta och nu så sitter han, kryper och dra sig upp på möblerna, så jag är nyfiken vad som hänt med vikt och längd!
Skulle bara snabbt skriva ett litet inlägg, måste väcka min lilla gorilla som slockande innan annars blir nattningen väldigt sen idag, men iförsig så gick vi inte upp förrän 9.45 idag:):):)
Mys på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0