nytt projekt på g

Jag ska framkalla lite fina bilder på Arlind och oss, och göra en snygg vägg i sovrummet eller vardagsrummet, har inte bestämt mig ännu, men det ska bli fint! Jag ser det i min hjärta, men hoppas jag kan få fram det också!
Arlind har blivit jätte mammig, han kan inte vara ensam i ett rum utan att jag är där! Alban funkar självklart, men när vi är hemma om dagarna så kommer han krypandes efter mig! Så nu har vi leksaker och köksredskap överallt i nästan varje rum utan toaletten.
Dessutom är det så fantastiskt att se hur mycket mer av hans identitet som kommer fram för varje dag! Han är en väldig envis liten grabb;)
Nu när han kryper så mycket, så badar jag honom varje kväll för jag tycker att han sover lugnare! Han varvar ner på ett helt annat sätt:)
Nu ska jag mysa lite här me mannen min och planera lite semester....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0