trött e ja!

Jag har en super super glad liten busig kille!
idag känner jag mig trött faktiskt! Igår så hoppade han över ena sovstunden och somnade tidigare, men jag tror det var tufft att sova för han höll på o vrida och vända sig hela tiden. Han sov, men han fick inte ro i kroppen. Och alla mammor känner nog igen sig att minsta lilla rörelse så vaknar man till o lyssnar! På morgonen så kände jag att det var dags att trötsa hans lilla själ lite så han fick sova i vår säng, o vips så sova han djup o lugnt!
Man märker att så fort man hoppar över hans sovrutiner så blir det en tuff natt för honom, förmodligen jobbigt att ta in allt som han gjort och sett :)
Idag ska vi simma, och sen väntar det mys med vackra tjejerna från Änglastaden:)
Just nu sitter jag och funderar om jag ska göra pilates nu eller vila.....( tror jag vilar, kör vi pilates ikväll;)
Nu gör vi slowmotion tills hyperkillen vaknar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0