usch

Förkylning, spruta o tredje tanden på gång och allt detta på någondags mellanrum, så det blev nån jobbig natt med all snor o skit att ta hand om! Men nu i 2 nätter börjar vi komma igång som vanligt! Så vi har varit på mammaträff igår, jätte trevligt och underbart att se alla bebisar. Dem var ju så små när vi sågs första gången....vart tog denna fantastiska tid vägen?
Jag minns att jag längtade tills Arlind skulle börja krypa osv, att han skulle bli mer självständigare, leka själv och inte vara så beroende av mig....Men i dagsläge så längtar jag tillbaka till börjar, när han låg i min famn, när han bara låg på golv och jag visste var jag hade han. NU vill han inte vara utan mig, jag ska vara med när han leker o.s.v. Så alla mammor, njut njut av början:)
Just nu sitter vi o tittar på film, lillen har somnat i pappas famn så jag ska ta o lyfta över han i sängen:)
Idag är det Kosovas självständighets dagen, och detta kommer att firas i helgen i Ängelholm med en liten fest för alla albaner i Nordvästra skåne:) Har inte bestämt mig ännu om vi ska dit, får se om mamma vill passa ( hon ska ju redan passa nästa helg då jag ska ut me tjejerna i äholm) jag kanske inte ska överdriva;)
Vi får se...
Nää nu får jag lägga lillemannen:)
Sov gott:)
(min älskling, 1 dag gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0