Fest o mys


Helgen har varit så skön:) Albansk fest på Sundspärlan, så vi kände att det var allt för länge sen vi var där så då gick vi och gud va roligt vi hade verkligen! Sällskapet är oehört viktigt:) sen fortsatte efterfesten hem i vårt kök så vi inte skulle väcka Arlind som sov sååå gott:) Arlind tyckte bara att mamma ska ha 3 timmar sömn den natten och leka med honom :) så igår sov vi gott på eftermiddagen o min fina mamma kom med Pite så söndagskvällen blev underbar:)

Måste ut o storhandla idag lr imor...Kom på att jag har inget gott hemma längre ju! 

Simning snart idag igen:) 

Just det, hade en lycko moment i helgen med:) leta efter kläder för festen och tyckte att svara byxor hade varit passande med min cream tunika och min Jimmy Choo skor:) så jag beslöt mig prova mina Fornarina byxor som jag inte kunnat ha sen jag blev gravid.....men jag kom IN i dem, lite våld ja men jag lyckades;)
Min träning och diet börjar ge lite reslutat nu! Någon kilo till så är jag back:) 
Såååå skönt.... Slipper jag göra mig av med 100-tals byxor:) 



Nu sover min lilla prins:) Han klättra ju på vårt bord nu, så man får hålla ett öga på han hela tiden! Han trilla lite innan för han tror verkligen han kan hålla balansen och jag hann inte till han:( men det gick bra:) Lite pussar och kramar så var vi glada igen:)
Han låg här innan i mitt knä och lyssnade när jag pratade till han:) Tänk att han snart verkligen kommer att förstå vad jag säger till honom!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0