Full rulle mer än någonsin....

Ja, nu kryper vi, nu sitter vi själva o jollrar som bara den!
Det går så fort....Idag på simningen så var det ny variant av dykning, DYK och Släpp. Alltså släppa han när han är under vattnet så dem börjar lära sig hålla andan, och ett steg mot självständighet;) Pappa var med idag för han var ledig och passade på;) Arlind var duktig, men sista dyket tyckte han inte var skoj längre, plaskandet var mycket roligare!
Han har lite svårt att komma till ro på dagarna för att somna, så nu börjar vi träna på att det är okej att sova lite på dagen för att orka mera...Det går framåt! Jag vill ju att han ska lära sig själv att somna när han är trött, så vi får se!!
Tror det är nån mammig vecka just nu...han klänger och blir ledsen så fort jag lämnar rummet, inte ens pappa blir han nöjd me! så jag hoppas det blir bättre snart för det är lite jobbigt att höra han gråta varje gång jag springer till köket eller nåt, och nu kryper han ju så han kommer jagandes efter mig!
Nu ska ja ta en lång dusch o hoppa i säng;) hoppas inte tänderna spökar inatt....Alvedonen är nära till hands ifall;)
sov gottt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0