Nytt år.....

Ja, d va länge sen jag skrev men känner det har varit full rulle så jag knappt hunnit sätta mig ner o andas! men ikväll passar jag på faktiskt....
Arlinds första nyår var jätte mysig, han höll sig upp till 23.50 och sen slocknade han på direkten!! Han fick massa fina presenter från våra familjer, så nu ska ingen köpa leksak till han förrän han fyller år;) Men han var så snäll och log o skrattade hela kvällen:) Vi kunde forsätta firande till sent på morgonen utan att han vaknade......kl 9 så vaknade han för lite drickande och sov vidare till 10.30:) sen bar jag ut han till mamma o pappa som sov över så de fick mysa lite med honom på morgonen/lunch;)
(han blev lite förvirrad av alla leksakerna)
Sen nyårdagen så firade vi kvällen med våra kära vänner ute i Höganäs hos Milot o Vlora:) God mat o underbar sällskap bjöd hela kvällen samt natten lång. Arlind var med eftersom vi förmodligen skulle sova över, men han somnade vid 23 o mamma kunde njuta av kvällen:)
Jag kände mig verkligen som en föräldrer dessa dagarna, varit uppe till 05.00 senast i 2 dagar sträck och sen väcker lillfisen en vid kl 10, då var det verkligen inte snack o sova vidare utan upp och leka o vara med honom! Så varje gång han sov, så gick jag och Alban och la oss med honom, för vi var HELT slut.....
Så detta året hoppas kommer vara lika underbar som 2010:)
Gott nytt år alla:)


(OBS, ska snart ha en liten tävling på bloggen, håll utkik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0