TÄVLA.....

När jag blev utvald att buzza om Cliniderm och fick hem produkterna så fick jag även med 4 fina gåvoboxar. Nu tänkte jag tävla ut dessa.
Så här går tävlingen till:
För att vinna en av de fyra gåvoboxarna ska du svara på en fråga samt motivera varför just du ska vinna.

En gåvobox innehåller:
*Active Delay Serum 2 ml
*Age Protection Day Creme 5 ml
*Ultra Soft Cleansing Milk 5 ml
*Barrier Repair 5 ml, extra rik formula som effektivt skyddar torr och stram hud
*Optimal Strenght Night Creme 5ml, stärkande nattcreme för normal till torr hud
*Ideal Balance Skin Tonic 5 ml, Uppfriskande och milt exfolierande ansiktsvatten till torr hud
Svaret på frågan hittar du på produkternas websida och frågar lyder....

Vilka är hudens två viktigaste hudbarriärer??

Maila svaret och din motivering till mig senast 20/1 på [email protected]
Lämna oxå en motivering här under kommentarer.

Har själv nu prövat produkterna ett par dagar och är riktigt nöjd me dem. Speciellt dagcremen som är underbart mjuk!

LYCKA TILL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0