usch vad tiden går fort...

Idag har varit en toppen dag, mysig förmiddag i sängen me min charmtroll som helt plötsligt står i sin säng, så ikväll ska spjälsängen sänkas ner för han lär tippa över snart! Sen begav vi oss på babycafe, mycket mysigt och precis vad Arlind behöver på eftermiddagarna o sen när han somnade i vagnen passade jag på att snabbt ta mig till stan och shoppa lite under hans sovstund:) o gissa att jag hittade faktiskt lite FÖR MIG SJÄLV;) men såklart fick killarna något nytt med;)

Har börjat fundera lite på förskolor nu, så på måndag så ska jag ringa och ställa oss på kö iaf samt ringa runt på vissa som vi gärna vill ha plats på och höra om dem har någon informationsmöte eller något sådant....

kan inte fatta att han snart är 7 månader, var har dessa månader tagit vägen????
(här är han bara några dagar gammal)
Nu måste jag passa på och verkligen njuta, denna tid får jag aldrig igen med honom, ALDRIG!


Kommentarer
Postat av: Bella

(Hittade hit från FL)



När bebisen precis kommit ut och ligger där i famnen så tror man inte på alla när dom säger att det kommer gå så fort att man själv inte kommer fatta det. Nu är jag den som säger till alla mina vänner att det kommer gå så fort tills bebisarna blir stora så dom kommer inte förstå det :) Vart tog tiden vägen egentligen?



//Bellsam

2011-01-19 @ 20:44:20
URL: http://bbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0