yes

Sååå mysigt det är med babycafe och möjligheten att få se andras bebisar och hur de utvecklas:) Man följer ju med andras barns utvecklingar me, super mysigt:) Varit på stadsbiblioteket och köpt biljett för deras sångstunder som börjar nu, har hört att det smock fullt varje gång så det är därför man ska köpa biljett så man garanterat får plats. Vi testar det med så får vi se vad Arlind tycker om det:)
Han blir 7 stora månader idag, han vaknade idag på morgonen så glad och mysig! Log där o sjöng lite (lät så iaf), sen helt plötsligt så drar han sig upp i spjälsängen och ställer sig upp och börjar kalla på oss. Idag var pappa Alban också hemma, så det var mysigt o Arlind blir så chockad varje gång han ser honom i sängen! Ibland känner jag att han nästan har fattat att det är bara jag och han på morgonen, så när Alban e hemma så blir han så glad o sprallig:)
Imor är Alban ledig coh jag sitter och funderar vad vi ska hitta på....Malmö låter lockande! Vi skulle egentligt åkt till Köpenhamn men skjuta upp det tills lördag lr söndag!
Nu ska jag kolla på Glee, faktiskt riktigt bra:)
Brittan (Britney Spears) är med ikväll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0