Badat

Ja, premiär av sommarbad idag!! Lite kallt men sååå värt det! Haft underbara dagar me mina fina killar! Solat, badat, ätit gott o njutit, finns det något bättre än så? Kalaset för söta Ines gick så fint, solen bara kom fram precis kl 16 som om den var beställt! God mat och underbar sällskap, och eftersom vi var ute på gården så var Arlind fri som en liten fågel! Han sprang runt där med tjejerna och verkligen njöt, sov gott sen kan jag tala om för er! Han var helt slut när vi kom hem! Snart är det dags för hans kalas:) Imor ska vi gå och fixa hans pass inför resan, så vi inte riskerar något! Och om 4 veckor dra vi iväg:) både jag och Alban börjar bli lite små nervösa inför bilresa med vår lilla huligan! Vi ska inhandla en bil dvd spelare denna veckan så vi kan vänja honom lite för var som kommer ske! Bilresan ner tar ca 30 timmar, så det gäller att sysselsätta honom till Max! Ska även ring imor o kolla hur det går för vår förskoleplats, se om vi får någon plats i höst eller ur vi ska lösa detta, annars måste Alban ansöka om pappaledighet i höst! Hade gärna velat vara hemma, men sagt att jag ska börja jobba! Kan vara skönt för killarna att vara tillsammans... Nu ska ja lägga mig, hoppas på en lugn natt! Dessa nätter när det varit så varmt så har Arlind vaknat vid 3 och varit lite ledsen och velat mysa! Hoppas regnet svalkade av så kanske han sover gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0