exakt

idag, tisdag för exakt 1 år sen så började mina värk. Jag hade varit med syster min och sessan på stadsparken och lekt hela dag och när vi kom hem så började jag känna lite. Vart tog denna tid vägen?
Idag har vi fart hit och dit, vaccinerna inför resan togs idag mot mässling och hepati A sprutan. Vi vägde oss, och lillen väer 11,5 kg och 80 cm lång. Men ojjj vad ledsen han blev för dem skulle sticka samtidigt så han blev nog rädd och han hade ryggen vänd mot mig vilket förvärrade hela saken.
Samt vi åkte till Väla, och skrev under min kontrakt för jobbet. Vilken underlättande känsla det var, 22 aug börjar jag jobba!!Ber så mycket till Gud att det löser sig med förskolan, verkligen! Va fan ska jag annars göra???
Passet är också beställt idag, ni ser vi har hunnit med massor:) Men jag är sååå trött just nu men jag måste göra mina övningar innan jag lägger mig! Bara 4 dagar kvar av dieten, och ytterligare 2kg ner har vi lyckats denna gång. Jag är super nöjd:)
Kolla in mina tradera auktioner, glöm inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0