Hembygdsparken

Ja,dagen tillbringades där! Mycket trevligt och Arlind har så skoj. Han gick och gick tills han blev trött, sen vill han komma till mig och mysa o sova lite innan nästa bus tid började. Vi åkte buss hem, och där märkte jag av att bilresan ner till Kosovo kommer vara lång och dryg och rastlös för honom,så jag börjar tro mer och mer nu att vi måste köra på natten om vi ska komma någonstans. Kalaset närmar sig nu också, ska ut i helgen och handla så man inte handlar i sista minuten. Vet nästa nu vad jag ska ha för mat och allt. Jag hoppas bara alla har det trevligt, det är det viktigaste kan jag känna. Arlind ska ta spruta på tisdag, och då har vi även våran 1års kontroll. Hoppas hoppas ingen feber och grejer, han kommer även få 18 månaders sprutan nu mot mässling, och tror att biverkningen av den sprutan kommer 1 vecka efter så jag hoppas verkligen det inte komma på söndagen då han fyller 1 år och alla gäster är där och så är han ledsen och gnälllig. Håller tummarna..... Jag har börjat på min diet igen, jag är på dag 5 imor. Denna gången har det varit tufft. Fint väder, man är så sugen efter islatte och glass. Jag har fuskat 1 gång faktiskt igår hos mamma,pappa bjöd oss på glass och jag kunde inte motstå. Jag gör inte denna diet för att gå ner massa kilon utan för att rensa kroppen lite inför sommarens mat som vi kommer ät hela tiden!!! 9 dagar kvar av dieten bara, det går fort!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0