Ines 1 år

Idag fyller söta Inni år. Redan 1 år har passerat förbi. Men ojjjj vilken underbar tid vi har haft med henne! Hon är såå duktig ska ni se, ooo väldig smart!

Må du alltid har massa lycka och kärlek i ditt liv, söta Ines!
Solen är tillbaka, och  jag njuter verkligen till max. Arlind är så glad att vara ute, man ser när han tröttat på att vara hemma. Han går fram och tillbaka, och så blir han klängig. Han har massa spring i benen! Kalaset imor är utomhus, så jag lär få springa en hel del efter honom. Hoppas sandlådan lockar hahahahhaha.
Idag har vi myst i Äholm, såå härligt väder trots blåstet. Det gick iaf, och Arlind var så gosig! Hur ska man klara av att lämna ens barn till främmade männsikor? Usch, tårarna rinner redan....
Nu måste jag lägga mig! Huliganen vaknar redan kl 7 numera...va fan e detta? men jag ska inte klaga, fram tills han var 6-7 månader sov han till kl 9-10:) Tror faktskt det är min morgonamning som ser till att han vaknar så tidigt för att han blir hungrig snabbt, måste sluta med den sista amningen nu med:( Ni ska se att han är inte redo, han kommer lite då och då på dagen och sätter sig i mitt knä, lägger huvudet på bröset och verker myser. Hans lilla hand åer ner då o då, jag lider verkligen men jag måste sluta! Mest för hans skull:(
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0