Kalas

Nästa söndag har vi kalas för vår lilla buse, familj och vänner är bjudna från kl 16:)
Idag har vi börjat småhandla lite saker, så man inte sparar allt för dagen innan, så nu är det saker som måste handlas dagen innan kvar och tårta och smörgåstårtorna som kan beställs annars är vi helt klara. Jag ska imor leta efter organge ballonger, hmm undra om det kan vara lätt att hitta? Fått lite tips här och där så det är bara att ge sig ut i regnet imor, ska även till polishuset med lillen så vi får beställt hans pass innan vi åker iväg.
Alla har frågat oss vad han önskar sig, men jag tycker att det är jätte svårt att säga vad vi/han behöver. Jag tycker och känner att vi båda har varit jätte duktiga med att införskaffa sånt som han behöver osv, självklart finns det ibland saker som man känner att budgeten inte räcker till men det är också såna saker som vi kan leva utan, så jag säger till alla mina vänner att jag tror de fixar det galant.
Vi själva har köpt hans present igår, något som han kommer att uppskatta till bilresan. DVD spelare i bilen, idag så provade vi den och han satt faktiskt och tittade och var helt chockad över vad det var...så jag tror han blev glad! Han får ju så mycket hela tiden känns det som så man vet själv inte vad man ska köpa!
nu ska jag lägga mig!
(Måste bara säga en sak, ledsen att mina inlägg kommer alltid i ett och samma stycke, men tror det är nån inställning som jag inte fattar mig på som gör att hela testen kommer i en kompott. Hoppas det är okej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0