lite back on track

Jag får använda min gamla slitna data tills jag fixar min andra!! Går lite trögt att skriva och den är jävligt seg, men känner att jag orkar inte blogga från iphone ikväll, ska se om jag kan ladda upp lite bilder från kalaset me!
angående kalast så gick allt JÄTTE BRA, alla vi bjöd kom och maten blev god och räckte lagom och alla fina presenter som vi fick är vi sååååå glada för! Men alla hade trevligt, Arlind var på toppen humör och alla verkade mingla runt med alla. Tack alla som var med och gjorde Arlinds dag fantastisk. Vi kommer aldrig att glömma det!!!
Välkomstdrink
födelsedags prinsen
Tårtbordet
Arlinds egna tårta, (dock var han proppmätt så tårtan var inte så populär just då)
en av många fina presenterna Arlind fick


VI




Men toppen dag var det verkligen! tacksam för videokamerar och fotokamera dessa stunder när man vill minns något fint för alltid! Så tacksam för min familj som jag har, hoppas på fler knattar:)

Älskar dig Alban och Arlind, ni är mitt ALLT




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina bilder. Grattis i efterskott!! =) Såå snabbt tiden går, helt sjukt! Ursäkta sent svar angående beställning av RL. Jag såg att där var lite rea nu men inte så mycket.. tänkte vänta tills efter sommaren att beställa lite. Jag tror inte man tjänar på att beställa tillsammans, iallafall inte om man beställer via myamericanshopper.com för de tar betalt per antal plagg både när det gäller leverans och sen tar tullen också betalt på det viset. Hoppas ni mår bra! Kramar

2011-07-02 @ 20:45:50
URL: http://johannanordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0