Tjohej

Hej på er alla!!! Min data har lagt av så jag kan inte blogga, och via mobilen har jag aldrig haft den tiden över! Men nu sitter Arlind och leker så fint, så jag kände att nu får jag passa på! Alis student gick jätte bra, mamma och pappa har lagt massa tid och kärlek på att han ska ha en underbar dag! Solen var framme hela dagen, det var så skönt! Fastern o kusinen från Norrköping var här, farbrorn från London var här och morbror min! Så vi hade en underbar dag samt kväll! Han fick massa fina presenter! Från oss fick han en jätte fin klocka från Gant! Hoppas han verkligen gillar den!! Dagen var perfekt ända fram tills på kvällen då Arlind får värsta höga febern och var jätte ledsen så jag fick lägga honom! Tack och lov så gick febern ner och han sov jätte gott den natten trots allt! Lördagen att bara mysa med familjen var underbar, men oj vad trött jag var sen när vi kom hem! Jag la mig tror jag kl 21, ja var helt slut! Nästa söndag fyller min lilla pojke 1 år! Kan inte fatta det.... Sitter och skriver ihop matlistan och ska till stan och kolla runt lite priser på vissa saker... Skattepengarna har kommit och vi har sagt att en stor del av dem ska användas till hans kalas! Jag hoppas fler och fler svara om de kommer! Jag vill köpa ngot fint till honom som han kan ha som minne resten av sitt liv, kan ni hjälpa mig vad det kan vara tex. Alban har köpt en dur wiskey som han ska spara tills Arlind blir 18 år gammal! Häftigt va.... Nu klänger han här...puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0