Deppig

Seriöst, var är våren?
Jag är så deppig och trött idag, känner att detta vädret gör mig jätte seg! Jag går fortfarande i mina pyjames och gör aboslut ingenting. Jag känner för att ha en sån dag idag! Alban kommer strax hem från jobbet, och undrade om vi skulle göra något, men inte idag min love! Idag är det pyjames dag!
Igår fyllde mannen år, och eftersom det var hans första födelsdag med Arlind så bjöd vi hit alla för lite mat och tårta firande, så han minns sin födelsedag med sin son. Arlind var på strålande humör, han var så glad. på kvällarna är vi ju oftast själva, så han blev glad att det fanns fler männsikor att titta på än sina tråkiga föräldrar säkert;)
Återigen fick han väldigt fina presenter av alla som vi tackar så mycket!
Har jag berättat för er förresten att Arlind har lärt sig klappa händerna? Han är så kär denna gudomliga gåva:)
Nu börjar tror jag övertänderna att komma, jag tycker att jag ser lite vit upptill:)
Nu måste jag fixa ihop lite mellanmål här....skriver lite mer sen!

Kommentarer
Postat av: jetaa

Hej, jo det gick bra vi bara pratade och sånt. Ti a je mir, hur e dt med arlind. PUSS

2011-03-10 @ 18:09:08
URL: http://jetaah.blogspot.com
Postat av: jetaa

Det var bara jag som hade tiden hos min barnmorska på måndag ska vi till hennes för och väga och mäta hon har säkert blivit 5 kilo deri tasht haha liten tjockis. Haha så gullig.. Per tmir dilni edhe ju hos vår lägenhet.

2011-03-10 @ 20:50:16
URL: http://jetaah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0