fabolus:)

Helgen återigen bara sprang förbi som en maraton:) kanske känns det som det går mycket fortare när Alban jobbar lördagarna ibland! 
Men jag känner verkligen att tiden går mycket foftare nu när man har barn än innan! Innan längtade man till helgen, nu så är helgen nästan förbi innan man hinner reagera! 

Vår fina vän Dalida hade sitt 30års kalas i lördags, o OoooTjena vad vi mammor var redo att festa loss! Shotarna kom varje timme, o drinken tog aldrig slut innan den fylldes på igen! Festen var jätte trevligt och fantastisk sällskap:) mammorna som inte druckit ordenligt sedan 2år tillbaka passade på som bara den samtidigt som klackarna sparkade loss:) 
Jag hade jätte trevligt! 
Söndagen var lite tuff dock, jag har ju inte haft barn innan när man druckit en del och när vår vackra son bestämmer sig att det är dags att gå upp o leka så åkte tror jag spriten ännu längre in i hjärnan! Men som den fantastiska mamman som jag är så tar jag mig upp från sängen och leker o myser med min son! Lite lätt att vara bakis och föräldrar, men på något konstigt sätt så finner man alltid den extra lilla styrkan! Sen passade jag på o sova varje gång Arlind skulle sova:) eftermiddags sovstunden blev nästa 2h lång, minns inte när han sov så länge men igår så klagade jag inte på det!!! 
Summering: fantastisk kväll med vackra och fina vänner som jag hoppas vi kan vara delaktiga i varandras liv och barnets liv länge länge:) 

Njut njut! 

Sitter förresten o Fyller in anmälan för förskole plats med en klump i halsen! Han ska snart börja förskolan....mammas hjärta!



Kommentarer
Postat av: ari

haahahha vilken tönt du är du kommer och göra honom till mammas pojke hhhahaha

2011-03-15 @ 11:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0