fest pågång....

Sitter och slappar lite innan jag ska börja göra mg iordning inför festen på sundspärlan:) Mamma, syrran, svägerskan o svärmor ska oxå med! Hoppas det blir en trevlig kväll!

Lördagen igår var en mysig dag, spenderades med familjen i Äholm och åt massa pite:) dessa helger alltså, jag har blvit duktig med att inte ät skit mat, men såfort man åker till mamma så förstörs dieten helt! Jag ska försöka akta vad jag äter under mars månad med, och har jag inte nått de målet i slutet av mars då måste jag tyvärr börja med min tuffa äpple diet! Jag är bara rädd att jag inte kan stoppa mig själv när jag väl har börjat gå ner....

Nu börjar min mjölk sina mer och mer, iaf den på dagen och vid läggdags, morgon amningen kommer jag nog kunna hålla ett tag till. Kanske lika bra nu när han ändå är så stor, samt att han har faktiskt börjat bitas lite så jag vågar inte hålla på allt för länge! Han börjar bli stor nu, så det är inte enkelt att amma han offentligt längre som det var när han var liten.
Men mysigt har det varit verkligen, jag är jätte glad idag att jag kämpade verkligen. Jag är glad att Alban tjatade på mig för jag hade nog gett upp för länge sen. Jag är glad att jag hade bröstmjölk och som han växte jätte bra på. Jag kommer definitivt amma nästa barn med:)

Arlind har kommit in i en period där han testar hur vi reagerar på olika bus som han kommer på och det är så roligt att se. Barn har verkligen underbar fantasi. Han är verkligen glad för att höras och visa upp sig:) Så nu är det mycket tränningen hemma med att säga NEJ NEJ, för han busar för mycket!

Nää nu måste jag göra mig iorning! outfiten är klar så sminken ska bara på:)

Njut av söndagen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0