Lördag lördag lördag

Vad man hinner med mycket när man har banr, man är mycket effiktivare än vad man var när man inte hade barn. Jag är iallfall väldig effektiv tycker jag själv. Innan jag fick barn så gick jag nog upp vid 12-tiden om jag var ledig, tills man käkade, tills man plockade undan osv så blev klockan 15-16, nu när man har barn man har hunnit äta städat,  matat, lagt för sovstund, kaffe, ja massa massa och klocka va inte ens 11 när jag hade gjort allt detta!
Denna fina lördag ska vi faktiskt fira Dalida på hennes 30-års dagen! Hon ser så fram emot det och jag hoppas vi får en fantastisk kväll! Dock har jag ingen barnvakt ännu, men det löser sig nog!
Funderar på att ta mig ner till stan och ta en lite fika med Shqipe och Merita, men väntar lite tills dm hunnit shoppa lite för Arlind lär ju inte låta mig gå in i butiker när han är på bushumör som han har varit denna vecka! Men ut ska vi iaf!!
Snart är sommmaren här, och jag sitter redan ohc funderar över vad jag måste ha med mig ner till kosovo när man har barn. Vi ska detta året åka till Albanien, Sarandë tillsammas med Vlora och Milot så det gäller att man har med sig rätt saker! Jag har hört att det mesta kan man hitta där nere, men jag är lite skeptisk ändå! Tror jag tar med mig än och chansa. Jag letar fortfarande efter en bra och kompakt sulky som vi ska ha med oss!
Måste fixa mig lite...hörs hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0