Magsmärta

Jag har enorma magsmärtor just nu, jag vet inte varför. Kanske för jag åt en extra middag ikväll hos Albans kusiner. Vi hade ätit redan, men det såg gott ut och jag ville inte säga nej första gången jag var hem hos dem. RESPEKT!!
Maten var jätte god, men min mage är inte inställd på att äta så mycket på en dag för jag känner verkligen nu att jag har lite ont. HAr aldrig kunnat äta för sent på kvällarna förutom tiden jag var gravid, men annars så åt jag väldigt tidigt middag just för att slippa denna smärtor. Men det blir säkert bra snart...
Har precis suttit och betalat av räkningar, verkligen tråkigaste sysselsättningen på hela månaden och livet men skönt att få det gjort för nu vet jag hur mycket man kan röra sig med samt sparandet;) Vi ska ha en underbar semester i sommar, och ekonomin ska min minst bekymmer denna sommar. Vi ska bara njuta har vi sagt så vi sparar på;) samt skattepengarna blir verkligen gräddet i min fina tårt-semster:)
Imor ska ja storhandla lite, speciellt mat till lillfisen;) Och hoppas verkligen på fint väder så vi kan möta pappasen efter jobbet på en liten fika och promenix;)
Njut av helgen:) det ska vi göra....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0