mellis break....

Här skriks det mam mam mam hela tiden...
Pappa o brosan har passat middags sovstunden medan jag varit och ätit en god lunch med min chef:)
Denna helg är Alban ledig så jag hoppas vi kan ta det lugnt och mysa lite! Imor åker vi till Halmstad igen och kolla Arlinds nya bilstol.
8 mars är ju internationella kvinnordagen, och i Kosova så är det en stor festlighet där männen passar på och visar uppskattning för sina kvinnor:) Så på söndag så ska det vara en stor fest på Sundspärlan för just detta :) Så vi får se om sticker dit:) Hade varit trevligt!
När jag var liten och faktiskt fortfarande är jag beroende av Plasma kex och kall mjölk så jag håller just nu på och försöker lära Arlind äta detta lite som mellis:) Men han verkar inte allts sugen på detta :( Så det blir inga många skedar till honom, mer till mamma:) Men banan får han äta;)
Nu ska vi avsluta mellisen, och gå promenad:)
trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Jonahsara

A exceptional happy site!

2011-10-20 @ 08:34:03
URL: http://jonahsara.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0