Min kväll!

Mannen är ute och blir firad.
Lillmannen nannar sött.
Jag sitter och njuter av ljuvlig musik och saltpinnar:)

Skönt att ha såna kvällar ibland, dockönskar jag ikväll att min mamma och syster hade bott granne med mig så de hade kunnat komma över och snacka lite skit och mysa! Men this is life:)

Skönt att ha egen tid själv, man får gjort massa saker som man har väntat på ett utmärkt tillfälle utan att bli avbruten. Bara sitta och blogga och njuta av musik är fantstiskt utan att någon lägger sig i!

Denna veckan har jag gud slarvat helt med träningen, känns som Alban jobbat länge och konstiga tider så jag har inte haft möjlighet att gå ut som jag brukar! Samt denna vecka har han sovit sin middags sovstund i vagnen (lite promenad med vagnen ja,) men ingen riktig pilates träning. Usch, skärpning Ille.

Njutit av en underbar lördags dag i Köpenhamn hos min underbar morbror! Jag har bara en morbror, och jag önskar jag hade träffat han oftare och vi kusinerna träffades oftare. Men ska kanske vara tacksam för det lilla man får eller?
Ska njuta vidare....

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-03-21 @ 09:00:06
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0