over and out

Även denna veckan gick förbi...Men vi har haft det jätte mysigt ihop!
Idag blev vi serverade med värst frukosten med hemmagjord albansk sucuk från Kosovo av fina Vlora och Milot, så jag åt mig full att jag ännu inte ätit mat utan tog en knäckebröd innan för att inte bli hungrig inatt för då kan jag inte sova:(
Arlind däremot har verkligen uttnyttja helgen till max med pappsen, han har bara sovit en lång sovstund på hela dagen och somnat kl 21 inför natten. Både jag och Alban har varit lite små nervös över hur han blir när han blir verkligen trött och då kanske d e för sent o sova för att inte förstöra nattsömnen. Men han har varit så duktig! Jag är så imponerad:)
Vi får se om detta mönstret håller i sig eller om det ändras back igen:)
nu ska jag lägga mig, känner att det varit full rulle hela dagen så vi lägger oss nu!
sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0