Sun????!!!!

När är våren här undrar jag varje dag som jag är ute och går med vagnen? Jag längtar bara tills man kan gå ut utan att klä på sig en massa:) snälla sol kom hit nu!!!
Strax kommer mina svärförräldrar hit på en snabblagad middag, dem har ju varit i Schweiz så jag bjöd dem hit på en liten tuggbit mat! Nothing fancy......
Arlind bara växer och växer, nu säger han mamma mamma....speciellt under matstunden! Kanske har kopplat ihop att mamma alltid ger mig mat när jag är hungrig....eller? Men han är igång hela dagen lång verkligen. Idag var vi på bibliotektet och jag märkte på han att han blev så glad av miljöutbytet...han skulle klättra och känna på allt! Min lilla gottegris. Innan satt vi i soffan och skrattade åt varandra, fattar ni...SKRATTAR ÅT VARANDRA så stor är han nu. Jag gjorde ett roligt ljud, han skrttade åt mig och sen försökte han göra samma sak. Jag får skuldkänslor hur fort tiden verkligen går...ska erkänna att jag längtar till mitt nästa barn. Jag saknar graviditeten, och det nyfödda bebisen men SAKNAR ABOSLUT inte förlossningen. Usch...förlossningen är verkligen ett stort hinder för min del. Jag är inte klar med min förlossning ännu....
Nu är dem här.....Hej svej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0