Tiden räcker inte....

Jag hinner verkligen inte sätta mig på dagarna och blogga, jag måste hitta en stund när lill duracellen sover så jag hinner göra detta! Jag gör ju det för min skull, så jag har något att gå tillbaka till och läsa och komma ihåg:) Tiden går faktiskt för snabbt, känns som bara dagarna flyger iväg!
Min vackra syster fyllde år igår, hon blev 23 år gammal:)
Älskar dig så mycket min vackra syster, du är underbar på alla olika sätt, en underbar syster och en fantastisk mamma till Alba (duracell unge nr 2)

Vår helg bara springer förbi känns det som. Lördagen var det samling med de finaste tjejerna i Äholm hem hos Lollo, god mat förberdes och underbar stämning och catch up:) Kvällen avslutades på 57;an, men jag gick lite tidigare. Mamma passade ju Arlind men just när vi hade anlänt till 57;an så hade han vaknat och varit ledsen, mamma kunde inte trösta honom, så hon tyckte att jag skulle komma hem. Det var nog det längst jag hade lämnat honom sen han föddes, och det kändes faktskist! Så ddet fanns inget och göra, springa hem och återgå till mammarollen med full glädje! Men tack tjejer för en underbar kväll, hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång:)
Idag åker vi en runda upp till Halmstad, och kör bilen lite! Sen en snabb visit hos Dafina som jag inte sett på länge:)
Arlind äter förresten nu 8 mån mat med större bitar, och jag tror ärligt inte att han har märkt någon skillnad. Han bara tuggar och äter på :) Vi har fått en bra rutin nu ett tag med alla sovstunder o matningar, men snart kommer det väl någon ny utvecklingsfas som ska rubba på allt;) Men han är lika glad och mamig som alltid:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0