underbar födelsedag

1 timme kvar av min födelsedag och jag har precis fakiskt önskat mig en extra tårtbit innan läggdags, jag vet massa onödiga kalorier men tårtan var gudomlig och jag hann inte njuta av min första bit innan för Arlind skulle nannas då!
Men jag har haft en fantastisk dag, och massa fina presenter av mina familjer. Nya Converse, jätte fina örhänge, snygga outfits och en RIKTIG SNYGG Barbour som jag blev överlycklig för:) Tack tack, och igen tack!
Arlind har helt ändrat sina sovrutiner sedan 4 dagar tillbaka, han sover 1 gång på dagen en lång stund och sover för natten kl 21. Jag är inte allts van att få egen tid redan kl 21 på kvällarna, men missförstå mig inte JAG KLAGAR INTE.
Jag känner bara att han är för liten för att sova 1 gång, men han sover länge på morgonen fortfaranade. Vi stiger inte upp förrän kl 09 iallfall. Är han för liten? Tecken på att han blir större och större...eller?
tack alla fina människor som gratulerat mig på min fina dag, jag är så tacksam:) Förra året var jag gravid, och kunde inte föreställa mig att vi skulle bli 3 st i familjen:) Undra hur nästa födelsedag ser ut....??
(Alba lär Arlind att gå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0