UNDERVATTENSBILDER

Japp, kom idag på posten. Jätte fina var de, men jag vet inte känns kanske lite för dyrt! Har inte bestämt mig om vi ska behålla dem eller vad vi ska göra...
Nu på onsdag fyller Alban, håller på och kollar lite solglasögon till honom. Tycker han förtjänar ett par snygga med vår nya bil ju. Jag har mina snygga Chanel så får han oxå ha ett par fina ju;)
Få se....ja letar på!
Festen igår var mycket trevligt, speciellt att få umgåss med mamma och syrran hela kvällen utan våra barn, utan att få vara barn med sin mamma själv några timmar! Man träffade på massa goda tjejer som man inte sett på länge, så det var aboslut en lyckad kväll för jag säga:)
Arlind är på ett strålande humör idag, sitter just nu och leker med sina majskrokar! Han har upptäckt att de låter när han stoppar in dem i munnen, så ni ska bara se han ansiktsutryck ju;)
Måste leta vidare...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0