Vår vår vår

Jaa i förrgår åkte min skinn jacka på faktiskt men jag var tvungen att behålla skinnvantarna lite till. Kändes lite dumt men men snyggt var det iaf.
Jag har varit hos mamma 2 dagar och varvat ner lite och myst med dem. Jag har en enorm hemlängtan verkligen, lite pga av min bror kanske flyttar till STHLM snart och d gör mig både ledsen och glad. Så jag och Arlind passade på och njut av dem i nån dag. Jag borde åka oftare men känns som dagarna bara springer förbi mig.
Jag är lite arg däremot, jag kå vilkan helt ärligt inte förstå vilka idoiter får för sig att repa en bil för skoj skull utanför Knutpunkten mitt på dagen framför massa folk som går förbi där? Alban hade bara varit bort max 5 min, och när han kom tillbaka så hade någon idoit, ful, äcklig, sjuk människa repat bilen på 2 ställen med nycklar. Men seriöst, har man inget bättre för sig eller vad är det är det med männiksor i dagens samhälle? Förklara någon?
Så jag ska köra iväg den idag och få en tid i verkstaden, usch det kommer säker och kosta en lite slant.
Snart blir man 26 år gammal, 26 år. Närmare 30 nu ju...usch usch usch!
Ska kolla upp lite flygbiljetter till Stockholm tänkte jag, fina Maida bor där uppe och tycker att det är på tiden att jag åker upp och besöker hennes liv där borta! Känner bara att jag vill vänta till våren verkligen är här, för då blir det roligare för Arlind att sitta i vagnen och njuta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0