Vår???

Idag kändes det så iallfall i luften. Bestämde mig inom 5 min att vi skulle gå ut lite tidigare än tänkt, så istället för att sova middag hemma så fick Arlind sova i vagnen medan jag sprang och gjorde lite små ärenden:) Hann precis lagom, nästan så jag blev sugen på en fika innan han vaknade:)
Kaffebreaket och mellispausen blev såklart på pappas jobba, Espresso House:)

Jag hade en oehört längtan efter min familj idag, så jag chansade och frågade om brosan kanske slutade precis. Och 5-10 min senare kommer han inspringad och både jag och Arlind blev såååå glad och lyckliga:)

Jag skulle försöka ta bort en sovstund idag, den sena på eftermiddagen för att jag ville se om Arlind kanske somnade lite tidigare inför natten. Vi lägger honom kl 22, och det har passat oss utmärkt. Men ibland känner jag faktiskt att det hade varit skönt om han lagt sig ännu tidigare så man kan få tid för sig själv på kvällarna. Jag känner att jag hellre går upp tidigare än att ha honom uppe på kvällarna...Men att ta bort sovstunden gick tyvärr inte, han däckade kl 19 och det blev helt fel så jag fick väcka han efter 20-30 min så han hinner bli trött igen innan 22. Jag vet inte vad och hur jag ska göra...Får nog klura vidare på detta.....

Nu ska jag nanna, hittat ett bra spel som jag underhåller mig med innan jag slocknar:)
Natti natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0