11 mån

Min lilla hjärta blir 11 mån gammal idag! Sista gången man säger månader, nu efter när någon frågar så ska man svara i år! Men vilken fantastiska månader vi har haft och vi har 3 st kvar nu innan jag återgår till jobbet! :( Just nu sitter ja o njuter på Rådhustorget, Arlind sover middag och idag är det brosans bal som vi ska titta på! Shit va d ska blåsa bara:( får väl vara nöjd med att solen skiner! Ska läsa tidningen o fortsätta me mitt! Förresten jag vann den Goodiebagen jag tävlade om!!! Jätte skojigt!!! Tack tack

Kommentarer
Postat av: jetaah

Jo bara bra åker hem nu under helgen, si te nana ma haha man blir lat till max.. Ja ka nis po halitet hon har sån energi ibland. Annars köp ett armband eller halsband, det minns man livet ut.

2011-05-27 @ 17:09:04
URL: http://jetaah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0