ALBA 2År

Sitter och njuter av en kopp kaffe och letar efter inbjudningskort till min lilla loppan:) Festlokalen är bokad, så nu ska bara inbjudningar ut till släkt och vänner! Hade planer att ta mig tills stan, men så började ösregnet precis, och nu medan jag skriver så tittade solen fram iaf! Va fan.....får vänta till han vaknar nu då!
Måste bara säga tacka till alla er som skriver att ni gillar min blogg, jätte roligt att läsa! Jag ska försöka bli duktigare jag lovar, men som jag skrev innan så har jag händerna fullt hela dagen! Under tiden han sover så vill jag passa på med min små sysslor osv! Men jag ska bli bättre!

grattis min prinsessa:)

Alba, 3 kg och 800 gram, 51 cm, föddes den 13 maj kl 05.05
(Alba, nån vecka gammal bara)
Arlind har börjat visa mer och mer intresse för vår mat vilket jag tycker är jätte roligt! Detta innebär att man kan sluta med dessa tråkiga barnmaten och ge han maten som vi äter. Middagen som vi äter försöker jag faktsika laga så han också kan äta den, eftersom han vill inte ha matbruk när han ser oss äta annat så lika bra att lära han ju:)
Börjat funderar mer och mer på alla saker som man måste ha med sig till semstren. Måste sätta mig en dag och skriva mer massor så jag inte glömmer något! inte långt borta nu.....men oj vad vi ska NJUTA!!!
Nu kom posten, ska kolla vad man nu fick för skit saker! Puss o haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0