Dags?

Dags för mig att kanske sluta amma nu! Jag har velat amma igenom sommaren efter vi kommer vara borta en hel månad o ifall han inte äter ordentligt eller så tänkte ja att ja alltid har mat på mig! Men nu funderar ja på att det är klart att allt kommer gå bra, och dessutom är det inte så att amningen räcker sååååå mycket så att det håller honom mätt!! SEn kan det vara dags nu för han blir större o mer medveten så lika bra tror ja! I nästa vecka så sover han med sin far i några nätter så får ja sova i hans rum! Hoppas det går bra! Jag tror att iochmed att vi slutar amma så kommer han sluta att få upp ibland på natten och vill ha lite tutte, jag kan förstå honom! Kan man få mat på natten varför inte ta det då...hade ja med gjort!!! Så nu e d dags! I lörsdags så hade syrran kalas för vår lilla prinsessa! Hon blev såååå glad och till sig med alla presenter som hon fick att hon visste inte vad eller vilken hon skulle leka med först! Hon var väldigt glad verkligen!! Nu sitter jag o njuter av Bb, en avkopplings timme för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0