:)

Jag sitter och funderar på var jag lagt min finaste Tiger jeans som jag helt plötsligt kom att tänka på... Har någon lånat dem kanske under tiden jag varit gravid? Jag minns inte... Fan va retligt! Får nog sortera lite känns det som, har massa kläder som jag inte använder mer... Förresten ni vet om att jag är medlem i Buzzador, om denna gång fick jag vara med en kampanj om Jogolino, nya smaken med persika! Helt underbart måste jag säga och Arlind är helt galen i den! Passar både till frukost med en smörgås eller som mellanmål! Tror dem kostar ca 23 i matbutikerna för 4 st! Helt Nice prize!!! Arlind går ingår o går, han tycker det är så roligt! Men han kan fortfarande inte alltid dra sig upp och ställa sig upp själv men han kryper alltid till ett ställe där han kan dra upp sig o gå! Så nu kommer han gåendes från vardagsrummet till köket! Lill mannen min! Han är helt facinerad av bollar:) kanske blivande Zlatan:) På torsdag är det endast 1 månad kvar tills han blir 1 år gammal! Vi planerar en liten kalas med familj o vänner, så jag hoppas allt går bra och att det blir lyckad! Inbjudningskorten är skickade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0