Heeej

Imor är det 1 månad kvar till min lilla fis blir 1 år gammal! Denna fantastiska tid bara sprang iväg framför ögonen på mig! Så ni fattar nog att vi njuter till max nu innan jag ska in och jobba ...:( Inbjudningskorten är utskickade till familj och vänner, och jag hoppas alla kan komma!Såhär som vi kommer fira honom på hans 1 års dag kommer vi nog inte fira varje år! Så jag hoppas alla våra nära och kära kan komma och göra hans 1års dag speciell!
Amningen är snart avslutad, nu gör det såååååå jävla ont på morgnen när han äter så det dröjer nog bara nån dag till sen måste jag upp och fixa vällling:( Men ojjjj vad jag tycker att det är jobbigt! Men jag försöker vara stark för hans skull, jag måste jag måste annars märker jag att han blir förvirrad!
Imor är det bal för lillebror och jag hoppas på fint vänner så vi kan vara ute och titta på honom! Och sen dra han till Kroatien och njuter....Vad köper man i studentpresent? Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: jetaa

Heej qka po boni a jeni mir. Jag köpte en parfym till min bror:) litet tips hehe. puss

2011-05-26 @ 23:31:46
URL: http://jetaah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0