hmmmm....

Jag sitter och funderar över om det är dags att flytta lillen till sitt eget rum faktiskt! Jag har gått dessa senaste dagar tänkt mycket på det, han har börjat nu senaste nätterna vakna av att han vill ligga nära mig och klämma mitt bröst. Tänk er, det är inte skönt någonstans. Jag har försökt vända bort han, men då blir han ännu mer ledsen och slänger sig i princip på mig. Kan det vara så att han känner av lukten av bröstmjölken och att det är det som stör hans nattsömn. Anledningen till att jag känner att det är dags för honom i sitt rum  för att jag tror han får en annan sorts ro där, utan oss som kanske stör han när vi går och lägger oss os.v. Jag vet inte....someone?
usch, vart tog den fina sommarvädret vi hade förra veckan vägen? Sitter hemma idag och känner mig helt utslagen och deprimerad av att solen inte är framme! Får väl ge mi ut på en promenad till bibliotektet och ska låna lite böcker faktiskt, har fått ett sug av att läsa!!
På lördag åker jag och lillen till äholm och har en hel dag med familjen. Om det är fint så kanske det blir premiär för Hembygdparken med lill kuisnen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0