Lille brother....

Min söta lilla och genomgoda bror tar student om ca 1 månad:) STUDENTEN, det var inte länge sen jag hade han klängdes efter mig när jag skulle ut med mina vänner på lekplatsen och jag hade alltid med honom. Jag minns även att vid en tidpunkt att jag och min syster hade honom varanna vecka så vi inte alltid hade honom efter oss, var tog denna tid vägen? och tiden där efter???
Nu är det big plans till Sthlm, min lille bror! Hur ska vi klara oss utan dig? Men du kan nog lita på att vi kommer och hälsar på en hel del...vi har en diesel bil d vet du va;) Han var på en drop in lunch idag, och det va väldigt trevligt! Hoppas vi hinner göra det ett antal gånger till innan du drar eller......Varje håltimma du har, står min dörr öppen för dig!!!
Arlind är så mysig nu, han kommer och kramar och "pussar" när han vill ha lite mamma kärlek! Alban och jag lämnade han hos svärföräldrarna i söndags, och det märktes tydligt att han vet att vi är borta! Svärmor ringde oss och undrade hur det går för oss, för han var lite ledsen och kinkig! Det har hänt en gång innan när jag lämande han där, och då fick jag komma tillbaka efter 1 timme för han ville inte vara där! Märker han verkligen av att vi är borta nu? Innan har det gått jätte bra ju.....Tydlig seperationsångest eller???
Ska njuta vidare...kram o sov gott!

Kommentarer
Postat av: jetaa

Heej. Jo jag märkte det för allt kom ut idag. Men hon sov jättebra sen från klockan halv elva qashtu diqka. Veq ingen banan till henne, inte på ett tag. Vågar inte heller ge henne för mycket med mat. Bröstet är bäst haha.. Kommer nog ha separationsångest senare.. PUSS

2011-05-04 @ 18:34:38
URL: http://jetaah.blogspot.com
Postat av: jetaa

Jo jag vet, jag köpte idag katrinplommon e po ja perzi me gröt, så en måltid om dagen än så länge så hon förstår att bara bröstmjölk inte hon ska dricka.. sen den 11 denna månaden ska vi prata mat hos BM. Hon sover tidigare också nu, se nuk po flen diten shum. Kaniher e kqyri jag kan nästan börja gråta hon växer och blir stor man vill att dom ska vara små hela tiden haha.. Jag sa till Ardian man vet aldrig hur någon som har barn känner sig förrän man själv skaffar.. Hur e dt med Arlind?

2011-05-05 @ 00:01:01
URL: http://jetaah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0