Underbart...

Att få ha mannen hemma i över 10 dagar har varit himmelriket. Gå upp tillsammans och mysa alla 3 i sängen och bara njuta har varit härligt. Jag har inte behövt göra allt själv, för det känns avslappnade när han är hemma. Även om jag springer och göra de flesta sysslorna så är det skönt att veta att han har kolla och underhåller Arlind och jag kan fortsätta med mitt! Men lite nackdelar finns det med, jag och Arlind är ju annars ensamma hemma på dagarna när mannen befinner sig på jobb och för att grejer och ting ska bli gjorda så kan jag inte alltid göra PRECIS vad Arlind vill, ibland får han sitta och gnälla och klänga på mitt ben osv för jag hinner och kan inte plocka upp han direkt när han önskar. Nu pappsen varit hemma dessa dagarna så har han för minsta lilla oljud plockat upp honom och gjort han nöjd för minsta lilla sak och jag kände igår morgon när A ej var hemma så nästa att börjat bli bortskämna med vissa saker som A gjort för honom. Så för- och nackdelar finns det med allt:)
Imor står det babysim på schemat...underbart att få simma lite samt att komma in i träningen igen. Vi har båda slappat hela veckan eftersom han har haft semster! usch.....
njut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0