:)

Ullared är härmed blockerad från mitt liv! Ja lyssnade på min kära vän Sara om att skriv lista för att man inte skulle handla onödiga saker, men när man är där bort så är d lite svårt! Usch.. Så lovat mig själv att jag inte ska dit fler gånger!
Kom hem med nya leksaker till Arlind och första han gör är att han verkligen visar att det inte var något intressant allts så där var över 1000 lappen som jag bara kunde slänga i papperskorgen!

Vi har fått plats i stan för dagis nu och jag är sååååå kluven nu vad vi ska göra! Där vi är nu trivs han sååå bra och personalen är jätte duktiga, är jag en dålig mamma om jag flyttar på honom nu för att underlätta för mig o Alban? Tänk så trivs han inte ....

Dagarna flyter på annars, nya tjänsten på jobbet innebär att jag måste sätta mig in i massa nya saker men det är roligt:) annars är man just nu på vardagarna bara på jobb o hemma! Man hinner inte göra något annat:(

Min fina prinsessa har brutit benet;( tänker på dig min fina syster, ni kommer fixa detta galant!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch vad HEMSKT för den lilla att bryta benet :( Jag har sökt till dagis för Milton i mars så tills dess ska jag vara hemma! Så ska Micke vara hemma i sommar tror jag.. eller nästa sommar! Man har ju dagarna sparade tills det året barnet fyller 8 så det är ju toppen! Ha en trevlig helg!!

2011-11-05 @ 11:54:36
URL: http://johannanordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0