Ögoninflammation:(

Mm första vabb dagen idag:) vi har klarat oss länge, men idag gick det inte när han vaknade med igen klistrade ögon! Där blev d stopp för mig!
Svärfar fick ställa upp ca 2 h tills jag löste med jobbet, o sen blev det mys i soffan nästan hela dagen! En promenad under sovstunden tyckte jag kan vara bra, frisk luft kan man aldrig få för mkt av;)

Nu börjas det klia i mina ögon!

Då är det spikat att mini semestern tillbringas hemma! Ska åka till mamma o pappa nån dag, köksritning en dag, sortera garderoberna en dag och självklart massa mys med min lillkille!

Fundera över nyår, jag vill tillbringa den någonannanstans iår... Egypten är sååå lockande men Alban vill vara hemma säger han...hmmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0