olycka...

Efter ögoninflammationen så händer det en olycka hemma, Arlind bränner alla sina 4 fingertoppar på ugn locket :( Jag är oftast uppmärksam på vad han göra osv, men att man missar ändå kändes den dagen så himla jobbigt. Han grät o grät i flera timmar, och jag kände mig såååå skyldig. Jag vet att mamma ska alltid skydda och ta hand, men vad gjorde jag för en miss där för 2 sek? Men han mår bra det är d viktigaste, stora blåsor har vi på fingrarna nu men tack och lov verkar han inte besväras av dem. Kanske han lärt sig läxa till nästa gång ? semestren har börjat, var i Malmö igår och myste med Hava och Salle, och Arlind var så underbar go och snäll, somnade tidigit så vi kunde fortsätta vidare kvällen. Killarna byggde kök och vi satt och snackade skit:) idag ska vi till Äholm, och ikväll fira finaste Anja på hennes stora dag:) Så denna semester ser inte ut att bli dåligt after all;) Njut av helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0