Jag är mamma

Du undrar om jag jobbar???... JA, JAG ÄR MAMMA. Det gör mig till en, väckarklocka, kock, hushållerska, servitris, lärare, nanny, sjuksyster, livvakt, fotograf, rådgivare, chaufför, en livslång student, en fest arrangör, en personlig assistent, en revisor, en BANKOMAT, en tröstare, jag har aldrig semester, betalt när jag e sjuk eller lediga dagar. Jag jobbar dag som natt. Jag har jour dygnet runt resten av mitt liv...Jag är en stolt mamma!
Detta förklarar väl tillräckligt att man har fullt upp om dagarna....Men jag lyser upp såfort jag ser min lille kille framför. Jag fick hämta honom i måndags, och jag såg verkligen hur han släppte frökens hand och började springa mot mig. Min lille plutt:) och imor får jag med hämta honom, det kommer bli underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0