Saknar min vämner

Sen jag börjat jobba så har jag verkligen inte hunnit träffa mina vänner! Speciellt mina mamma väninnor, vi som ändå sågs nästa varje dag till att inte setts på minst 2-3 veckor! HELT SJUKT! Det känns som jag hade behövt 5 extra timmar på dygnet för att hinna med allt o alla!

Just nu är jag dödstrött, arlind hade nån konstig sak inatt där han inte kunde få nån ro någonstans.... Tror ja sov sammanlagt 3-4 timmar :( hoppas inatt blir d lättre!

Helgen är vi lediga, underbart:) hoppas på fint väder så man kan vara ute o njuta! Måste dock hitta overall till Arlind för d känns som d börjar bli kallt i bara regnkläder! Så shopping i helgen here we go!

Nu slocknar jag...zzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0