söndags mys

Nu när man börjat jobba så får man ta vara på helgen med lilkotten. Han är jätte mammig och släpper mig inte ur sikte. Han har förstått att han blir lämnad, och nu ska han bara förstå att han blir hämtad också.
Det känns konstigt att inte vara med honom på dagarna, det känns skumt att någonannan har honom just nu och tar hand om honom. Jag längtar efter honom oehört mycket. Såfort jag slutar så springer jag nästan till jobbet, och jag ljuger inte när jag säger att jag kör 1150-160 på mototvägen bara för att hinna tillbringa 1 timme med honom innan han ska lägga sig. Nu får man dåligt samvete på helgerna när man skäller på honom, man tänker denna lilla tid vi har så ska jag skälla på honom. Men livet är inte enkelt.....
Sitter och funderar på att vi ska köpa tvättmaskin, för gud vad mycket tvätt det blir. Såg att Elgiganten hade en för ca 2000 kr, helt okej för jag tänker bara tvätta hans kläder;)
Arlind ligger och sover nu, så sitter jag här och väntar på att han ska vakna så vi kan gå ut och leka. Solen har titta ut idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0